Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Förlåt!!

Av adina andersson - 23 april 2014 23:34

Gaahh, känns som det mesta kommit i andra hand nu, speciellt bloggen. Lovade ju er bilder och berätta om Tyskland och det har fortfarande inte hänt.
Men har haft annat för mig. Chilla hela måndagen hemma hos mig och landade efter Tyskland, var faktiskt behövligt! Och i tisdags så var jag och Maja och kollade på en rättegång, gick faktiskt bra som tur va! Sen åkte vi förbi tunapark och shoppade lite smått. Sen så städade Niklas och jag hela hans rum och det tog över 5 timmar.. Sen slocknade jag direkt.

Idag kom mamma med hundarna vid halv 9 sen fick vi sova lite till och vaknade igen vid 11. Fixade lite käk och sen åkte Niklas och jag till mormor och hjälpte henne med både datan och telefonen. När vi kom därifrån så käkade vi sen var det bara att åka till valpkursen med brorsan. Gick ändå helt okej idag, han frös ganska mycket på slutet men han var ändå duktigt!
Åkte sen hem och lämna hundarna och nu sitter jag hemma hos Niklas med han och fält och spelar. Hundvakt imorgon också och sen tandläkarn och sen kanske träffa en kompis och gå ut och gå!

Så jaa, ni ser. Har haft en del att göra. Men kanske orkar slänga in bilderna idag och om inte så loooovar jag att det kommer komma upp.
Puss

Mina älskade killar<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adina andersson - 8 augusti 2014 22:40

Skaffat en ny blogg, igen!!   http://www.nattstad.se/adinaandersson ...

Av adina andersson - 4 augusti 2014 23:09


Vaknade ganska sent idag, sov dåligt inatt så inte så konstigt kanske. När jag väl vaknade gick jag upp och åt lite sen packade väskan och åkte ut med båten med Niklas, Erica och vovvarna. Åkte till en holme och badade, fyfan vad kallt det var, sjukt...

Av adina andersson - 4 augusti 2014 23:02

Glömde helt bort att blogga när vi var ute med båten, eller jag glömde det faktiskt inte, hade börjat skriva ett inlägg men kom annat i mellan så glömde publicera det.. Jaja. Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog med telefonen nu. Sen har jag bild...

Av adina andersson - 2 augusti 2014 17:21

Är verkligen sjukt dålig på att blogga.. Usch. Men ska försöka bli bättre! Igår städade jag hela mitt rum och möblerade om, älskar verkligen att möblera om så det blir nytt och fint. Dessvärre så är mitt rum nästan ett förråd med tanke på att jag int...

Av adina andersson - 25 juli 2014 00:29


Vid 11 imorse kom Maja och käkade frukost hemma hos mig sen rörde vi oss ut till barva för att hon skulle hämta bikini, sen åkte vi till hennes morbror i kjula och la oss i solen och badade i deras pool. Riktigt underbart, och sjukt varmt, man var tv...

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards