Alla inlägg under februari 2014

Av adina andersson - 28 februari 2014 17:07

Hejj, fredag idag. Några planer? Nä faktiskt inte, vet inte riktigt vad man kan göra en fredag när man är nykterist.. Kanske ska få med pojkvännen ut och käka? Hm, får helt enkelt se. Ligger fortfarande i sängen och degar, och klockan är 5.. Måste gå upp känner jag. Börjar bli hungrig, ska nog ta nått att käka, ni får ha det så bra sålänge! Puss

Av adina andersson - 27 februari 2014 21:11

Nu har jag äntligen fixat så att jag kan lägga upp mina system bilder. Så tänkte köra några inlägg med bara bilder från vissa tillfällen.
Här är Min älskade chippen och Kijas hund Marley.


                             

Av adina andersson - 27 februari 2014 15:00

Hejjj, hoppas alla sovit gott? Jag har sovit underbart inatt, känns inte så ofta jag gör det så uppskattade verkligen det!

Nu ska jag väl göra mig iordning och försöka få tag på Maja, skulle till tunapark med henne idag. Annars vad som händer idag har jag ingen aning om, men vi hörs kanske senare. Puss

Av adina andersson - 27 februari 2014 01:13

Hejsan, nu börjar jag om på nytt!'

Wordpress har krånglat så himla mycket så kände att jag lika gärna kunde byta. Så nu får vi se hur denna sida är. Och om det är massa reklam grejer så kan ni bara fixa adblock så försvinner dom! Ska försöka blogga bättre också, men är så himla dålig på det, tyvärr :( Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och vänta på att älskling också ska komma och lägga sig, hoppas på att få sova inatt, puss.


 

Funderar också på att göra om designen och en header inom kort, men är så himla dålig på just headers så måste sätta mig ner en dag och ta tag i det! 

Av adina andersson - 27 februari 2014 00:51

Hejhej.

test, ny blogg 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards