Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

Suumpaan

Av adina andersson - 17 juli 2014 02:20

Har inte gjort nått speciellt idag, vaknade som vanligt ganska sent och väntade på att Niklas skulle komma hem från jobbet. När han kommit åkte vi och köpte pizza och åkte ut till mig. Sen gick jag en promenad med hundarna till båtplatsen och Niklas och pappa kom med bilen. Dom fixade med båten och jag och vovvarna låg på bryggan och bara tog det lugnt. Brorsan badade lite också men inte Chippen, han är verkligen sjukt rädd för vatten haha. Sen rörde vi oss hem till Niklas. Och på kvällen fick jag ett litet sammanbrott... Men det är löst för ett tag sen och älskling sover, ska också försöka sova snart, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adina andersson - 8 augusti 2014 22:40

Skaffat en ny blogg, igen!!   http://www.nattstad.se/adinaandersson ...

Av adina andersson - 4 augusti 2014 23:09


Vaknade ganska sent idag, sov dåligt inatt så inte så konstigt kanske. När jag väl vaknade gick jag upp och åt lite sen packade väskan och åkte ut med båten med Niklas, Erica och vovvarna. Åkte till en holme och badade, fyfan vad kallt det var, sjukt...

Av adina andersson - 4 augusti 2014 23:02

Glömde helt bort att blogga när vi var ute med båten, eller jag glömde det faktiskt inte, hade börjat skriva ett inlägg men kom annat i mellan så glömde publicera det.. Jaja. Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog med telefonen nu. Sen har jag bild...

Av adina andersson - 2 augusti 2014 17:21

Är verkligen sjukt dålig på att blogga.. Usch. Men ska försöka bli bättre! Igår städade jag hela mitt rum och möblerade om, älskar verkligen att möblera om så det blir nytt och fint. Dessvärre så är mitt rum nästan ett förråd med tanke på att jag int...

Av adina andersson - 25 juli 2014 00:29


Vid 11 imorse kom Maja och käkade frukost hemma hos mig sen rörde vi oss ut till barva för att hon skulle hämta bikini, sen åkte vi till hennes morbror i kjula och la oss i solen och badade i deras pool. Riktigt underbart, och sjukt varmt, man var tv...

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards