Alla inlägg under april 2014

Av adina andersson - 30 april 2014 04:04

Känner att jag har kommit till en period då jag är vaken om nätterna och sover på dagarna.. Tror det blivit så för att Niklas börjat jobba. Usch, tycker det är jobbigt..

Iaf så är vi hemma hos mig, fick någon impuls och ville sova hos mig idag, vet inte varför men så blev det. Och Niklas somnade för ganska länge sen, han ska ju upp om typ en timma och jobba. Själv står jag ute och röker och ska väl gå in och försöka sova ett tag, har så himla ont i benen också, gaahh jag hatar verkligen det!! Ska vara hundvakt också så måste gå upp skapligt.
Nu ska jag in och lägga mig, puss

Av adina andersson - 28 april 2014 22:02

Idag vaknade jag upp vid halv 9 och hämtade brorsan. Sen somnade vi båda gott!
När jag vakna så hängde jag tvätt och gjorde mig iste och satt ute ett tag och bara tog det lugnt.

Sen kom Niklas hem och vi käkade mat och åkte förbi slagsta glass. Sen hem till mig en sväng och var där, lekte lite med hundarna och så. Åkte sen och handlade och nu är vi hemma hos Niklas. Ska käka frukt och doppa i smällt choklad och kolla Game of thrones!

Och jag lovar att jag ska lägga upp bilder från Tyskland! puss

Av adina andersson - 23 april 2014 23:34

Gaahh, känns som det mesta kommit i andra hand nu, speciellt bloggen. Lovade ju er bilder och berätta om Tyskland och det har fortfarande inte hänt.
Men har haft annat för mig. Chilla hela måndagen hemma hos mig och landade efter Tyskland, var faktiskt behövligt! Och i tisdags så var jag och Maja och kollade på en rättegång, gick faktiskt bra som tur va! Sen åkte vi förbi tunapark och shoppade lite smått. Sen så städade Niklas och jag hela hans rum och det tog över 5 timmar.. Sen slocknade jag direkt.

Idag kom mamma med hundarna vid halv 9 sen fick vi sova lite till och vaknade igen vid 11. Fixade lite käk och sen åkte Niklas och jag till mormor och hjälpte henne med både datan och telefonen. När vi kom därifrån så käkade vi sen var det bara att åka till valpkursen med brorsan. Gick ändå helt okej idag, han frös ganska mycket på slutet men han var ändå duktigt!
Åkte sen hem och lämna hundarna och nu sitter jag hemma hos Niklas med han och fält och spelar. Hundvakt imorgon också och sen tandläkarn och sen kanske träffa en kompis och gå ut och gå!

Så jaa, ni ser. Har haft en del att göra. Men kanske orkar slänga in bilderna idag och om inte så loooovar jag att det kommer komma upp.
Puss

Mina älskade killar<3

Av adina andersson - 20 april 2014 23:31

Hemma i Sverige nu, men har runt 5 timmar kvar till eskilstuna. Har haft en underbar resa och ska berätta om den mer när jag har en data och mina bilder från system kameran. Nu ska jag bara ta det lugnt i bilen och kanske sova någon timma, känner bara att jag längtar hem nu!

Bjuder på två sneak peak från mobilen så länge!

Av adina andersson - 18 april 2014 00:51

Usch, är redan trött på att sitta i bilen :( men några timmar till har vi kvar så det är väl bara att stå ut. Vi ska väl vara framme vid färjan om en timma eller nått sånt. Sen åka lite till och sen nästa färja. Gaah vad segt det går.. Har iaf sovit ett tag och så har vi stannat på Statoil och köpte någon macka så man fick i sig nått.

Jaja, nu kommer jag inte blogga mer förns på söndag när vi kommer hem! Ska spendera dom här dagarna med dom bästa och ha så jävla roligt, jag behöver det!
Lovar er massa bilder från Tyskland när jag kommer hem också, och även andra bilder som jag tagit. Puss på er!

Av adina andersson - 17 april 2014 18:03

Nu ska vi hem till mig och sen bär det av till Tyskland, såå vi hörs! 

här får ni några bilder när jag försöker få en bra hoppbild.. lyckades inte så bra, hehe. pussssss

     

Av adina andersson - 17 april 2014 12:56

Mamma hämtade mig vid halv 11 och så åkte vi ner till stan och gick till arbetsförmedlingen för att skriva in mig, satt där ett tag och pratade sen gick vi och käkade på ming. Efter det skjutsade hon tillbaka mig till Niklas och nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem. När han kommer ska vi väl packa klart allt och fixa och dona så vi inte glömmer nått. Ska även åka förbi arken zoo tänkte vi och köpa ben till mina vovvar. 

Annars så ska jag nog inte göra så mycket, bara förbereda inför ikväll då vi ska åka. jaja, här har ni några misslyckade bilder jag försökte ta på mig själv idag haha.. Det är lättare när man har Niklas som kan fota så man inte behöver stapla massa grejer för att få upp kameran. nog om det, puss så länge!   

        


Av adina andersson - 17 april 2014 02:24

Niklas Zetterlund

Jag har vetat vem Niklas var redan för flera år sen. Han gick på samma skola som mig, både tunafors och odlarskolan. Visste även vem han var för han gick i min systers klass och dom umgicks en del. Jag började umgås med några och på det sättet fick vi kontakt. Inte så jätte bra kontakt men vi var ändå vänner. Jag och Maja hörde av oss till honom ibland för att prata, (som dom flesta vet beter vi oss allmänt jobbigt tillsammans, haha) så hon och jag var liksom inga han ville umgås med. Vi var bara jobbiga mot honom, och det kan jag faktiskt hålla med om. Så vi förstod ju att han inte ville prata så mycket med oss. Men ibland gick han med på att ses och om inte så gjorde vi det, haha. Tillslut var det något som gjorde att jag fick en inställning att jag skulle ha han någon gång. Jag hade ju alltid tyckt han var snygg och så, så varför inte? Men vart väl inte till så många försök, han ville ändå inte ses.. Tillslut fick vi nog och lurade honom för att han skulle träffa oss, och då gick det tamefan bra, haha. Och efter det så fortsatte vi bara prata, först var det sakt att det inte skulle bli något seriöst. Och det gjorde mig ingenting för jag trodde att jag aldrig skulle kunna bli kär och älska någon igen. Men så fel jag hade, bara när han pussade mig vart jag knäsvag, och hur ofta känner man så? Jag ville ju såklart berätta att jag tyckte om han mer än som vän, men fick aldrig tillfälle så lät det vara och var bara glad att få vara med honom och kramas. Sen den 11 februari så vart det att vi båda kom ut med våra känslor, och gud så glad jag var att han kände det samma. Så vi bestämde att vi skulle ge förhållande en chans. Och idag har vi vart tillsammans över ett år, och jag är så glad att jag har han. I mina svåra stunder ställer han alltid upp till 100%, och hans pussar värmer i hjärtat. Jag hoppas att vi får flera år tillsammans och att jag någon dag har familj med denna kille.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta<3

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards