Alla inlägg den 15 juli 2014

Av adina andersson - 15 juli 2014 01:49

Har fört över alla bilder till datan, så lägger upp alla bilder i omgångar, var typ 1000 bilder. Vi börjar med bilder från när jag, niklas, erica och denniz var i tyskland! Inte dom roligaste bilderna men lägger upp dom ändå, plockar givetvis ut vissa av alla bilder jag tagit, blir så sjukt många annars. 

                       


ps. såg att det inte vart alla bilder som jag skulle laddat upp, men det här får duga, tog fan lång tid.. Nästa bilder kommer vara på Tore  

---

Av adina andersson - 15 juli 2014 00:31

Idag har vart en lugn dag, vaknade ganska sent och blev upphämtad av mamma och pappa, åkte till Jula sen köpte vi med Ming hem och käkade. Sen kom Niklas och vi åkte och la i båten, började regna mitt i allt också.. Typiskt. Sen åkte vi till Niklas och käkade pannkakor. Skulle sen fixa ett Cv och skicka in min aktivitetsrapportering, men det gick inte och hon var på semester så måste fixa det där imorgon.
Nu ligger jag i sängen med Niklas bredvid mig och sover som en stock. Funderar på om jag ska föra över bilderna till datan från systemkameran och lägga upp dom, har ju sakt att jag ska göra det ett tag nu, men vet inte om jag orkar, får helt enkelt se. Nu ska jag gå ut och ta en cigg iallafall.
PS. Finns det någon som är bra på att göra header så skriv till mig. Tack.

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards