Alla inlägg den 20 maj 2014

Av adina andersson - 20 maj 2014 20:38

Har vart hundvakt hela dagen till vid 5 och då kom maja och hämtade mig och så åkte vi och badade Tore. Sen lämna vi han hemma hos henne och åkte förbi Niklas, sen till vilsta och käkade och satt ute och pratade. Träffade på anna, Pontus och lilla molly också. Sen skjutsade hon mig till Niklas och nu sitter jag ute medans Niklas byter bromsbelägg på bilen. När han är klar ska vi hoppa in i duschen och sen kolla någon film och bara ta det lugnt, han jobbar imorgon och jag ska ha hundarna.
Pusssss

Av adina andersson - 20 maj 2014 00:10

Blev inget till inlägg igår.. Sorry för det men hade inte internet kabeln i närheten och orkade verkligen inte plocka fram den och det gör jag inte nu heller faktiskt haha.

Idag har jag bara vart hundvakt och tagit det lugnt. Sov hemma igår och gör det idag med, och självklart är min älskling också här! Men längtade hem lite och fick mig ett litet utbrott så kände att det var dags att kramas med mamma.
Niklas har redan somnat och jag ska väl spela lite på ipaden sen försöka sova jag med, har hundarna hela veckan också, så mys!
Ni får ha det så bra så länge, puss

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards