Alla inlägg den 28 maj 2014

Av adina andersson - 28 maj 2014 02:11

Imorse följde farmor med mig till vårdcentralen för att äntligen ta provet jag igentligen skulle gjort för länge sen, järnbrist.
Som ni kanske läst på bloggen tidigare har jag haft så ont i benen och min pappa har också haft det och det visade järnbrist så ska äntligen få reda på om det är det eller inte.

Efter det åkte jag tillbaka till Niklas och sov ett tag och runt 3 gick jag till Jessica och hade bebis mys med Ebba och busa lite med tyra! Drack kaffe och pratade och umgicks ett tag.
Maja hämtade mig där och vi åkte till Ikea och käkade och gick runt på både Ikea och erikslund och kollade, hittade inget speciellt men hade en bra dag med en bra vän! ??

Imorgon är jag hundvakt och sen ska jag till Arbetsförmedligen och kanske ut med bästavän och äta och ta nått att dricka, har sakt att jag ska bli nykterist men som sakt så tycker jag en cider/drink inte skadar så mycket.
Nu ska jag sova, pusssss!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards