Alla inlägg under maj 2014

Av adina andersson - 9 maj 2014 02:26

# Jag är beroende av nässpray - jag är helt enkelt förkyld hela tiden och det leder till att jag använder nässpray hela tiden och jag antar att jag är förkyld för att jag använder nässpray hela tiden.. komplicerat det där.. iaf så bär jag alltid med mig den, vart jag än går. Den är som min bästa vän. Och har jag glömt den får jag typ damp haha.


# Jag är sjukt ledsen att jag inte kommer ta studenten - vilken människa vill missa det? men är så himla glad att jag hoppade av skolan, jag behövde en paus där, det vart för mycket och skolan överbelastade min hjärna totalt.


# Jag ska få gå en utredning om jag har svårt för att läsa och förstå - i alla mina år har jag haft svårt i skolan och aldrig riktigt hängt med till 100% när lärarna pratar och nu äntligen ska jag gå en utredning så jag får veta vad det är.


# Jag har rökt sen jag gick i 7an - det var faktiskt jag själv som ville testa och gjorde det helt ensam och slutade sen med att det hände någon gång i bland och till slut var det där, beroendet. det är inget jag ångrar eftersom jag tycker det är socialt på nått sett och självklart gott. Men när jag känner att jag verkligen vill sluta så ska jag göra det!


# Jag ångrar att jag slutade spela basket - började spela när jag var liten (spelade i 6 år) och tyckte det var as kul men sen vet jag inte vad som hände, vill bara sluta. Idag ångrar jag det faktiskt, en sån sjukt rolig sport.


# Jag har fått ännu en till syssling! - igår fick jag en till syssling, en Ebba, välkommen till världen!


# Jag mår dåligt över att växa upp - Jag längtar sjukt mycket tills niklas och jag skaffar oss en lägenheten och att sedan köpa hund men jag vill inte växa upp. Vill inte ta sånt ansvar, vill fortfarande vara liten och känna att jag har en mamma och pappa som tar hand om än, haha.


# Jag är otroligt kär - Niklas Zetterlund, underbaraste killen   

Av adina andersson - 5 maj 2014 00:53

Usch, den här dagen har vart såå dålig.. Ibland får jag dåliga dagar och då blir jag verkligen arg och och får sån sjuk ångest att jag bara vill sjunka ihop.

Iaf så väckte Niklas mig imorse sen drog han och träffa sina vänner och jag stannade hemma och var på dåligt humör.. Sen kom han tillbaka och vi pratade och jag hade mitt damputbrott, jag är så glad att jag har Niklas i sånna lägen, och jag älskar att han orkar med mig i såna stunder. Han är guld!
Sen åkte vi och köpte mat sen hem till mig en sväng. På kvällen så gjorde vi iordning is té och käkade melon, hallon och blåbär, så mys.
Och nu ligger älskling och sover och jag spelar spel på datorn! Puss

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards