Alla inlägg den 6 juni 2014

Av adina andersson - 6 juni 2014 03:14

Nu känner jag mig stressad igen, känns som jag har 100 saker att tänka på fast det knappt är 5 saker. Hade möte i onsdags på st Eskil med rektorn, sy, mamma och pappa. Vi pratade lite om vad jag har för val att göra och hur jag ska gå till väga. Om ni inte redan visste det så hoppade jag av skolan i december förra året pga stress, ångest och svårigheter. Nu har vi kommit fram till att jag kanske ska börja 2an till hösten och gå dom två åren. Vet inte riktigt hur jag vill göra, det är ju liksom en gång i livet jag får den här situationen. Jag vill självklart men jag tänker på om jag kommer ha viljan, orken och hinna med allt och så det inte slutar som sist. Det är ett stort beslut jag måste ta och behöver verkligen tänka igenom det.
Utredning? Vi har tagit kontakt med vårdcentralen och jag ska få gå en utredning om jag har någon slags svårighet med tanke på att jag är i princip hel trög, nej men jag har jätte svårt att förstå många saker. Jag hoppas verkligen det kan hjälpa mig på vägen, med skolan, körkortet och allt annat också, hade vart en sån lättnad.
Känner att det här inlägget har ingen sammankoppling alls, men får ibland tankar jag måste dela med mig av. Det är igentligen inte för att ni ska fatta, det är mer för mig själv, gillar att skriva av mig.
Godnatt.

Av adina andersson - 6 juni 2014 03:12

Nu känner jag mig stressad igen, känns som jag har 100 saker att tänka på fast det knappt är 5 saker. Hade möte i onsdags på st Eskil med rektorn, sy, mamma och pappa. Vi pratade lite om vad jag har för val att göra och hur jag ska gå till väga. Om ni inte redan visste det så hoppade jag av skolan i december förra året pga stress, ångest och svårigheter. Nu har vi kommit fram till att jag kanske ska börja 2an till hösten och gå dom två åren. Vet inte riktigt hur jag vill göra, det är ju liksom en gång i livet jag får den här situationen. Jag vill självklart men jag tänker på om jag kommer ha viljan, orken och hinna med allt och så det inte slutar som sist. Det är ett stort beslut jag måste ta och behöver verkligen tänka igenom det.
Utredning? Vi har tagit kontakt med vårdcentralen och jag ska få gå en utredning om jag har någon slags svårighet med tanke på att jag är i princip hel trög, nej men jag har jätte svårt att förstå många saker. Jag hoppas verkligen det kan hjälpa mig på vägen, med skolan, körkortet och allt annat också, hade vart en sån lättnad.
Känner att det här inlägget har ingen sammankoppling alls, men får ibland tankar jag måste dela med mig av. Det är igentligen inte för att ni ska fatta, det är mer för mig själv, gillar att skriva av mig.
Godnatt.

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards