Alla inlägg den 18 juni 2014

-

Av adina andersson - 18 juni 2014 23:03

Har haft en dålig dag idag.. Usch. Att inte vissa kan förstå ens val i livet och ska behöva hota med grejer, så idiotiskt. Och varför ska jag ens hjälpa er när ni beter er som skit mot mig? Blir så irriterad och ledsen.
Åkte iaf hem till Niklas idag, behövde det. Har sovit hos mig några dagar så kände att jag ville hem till Niklas. Sen har vi inte gjort ett piss. Niklas somnade as tidigt och gick inte att väcka. Vart as arg och tog mig en promenad till Maja runt 9 och har vart där med henne och J. Satt och pratade och nu är jag ute på promenad, så himla skönt när det är varmt och ljust ute vid den här tiden. Ska röra mig mot Niklas om ett tag och lägga mig och kolla på nått program sen får jag se när jag somnar. Ska försöka blogga mer också. Puss

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards