Alla inlägg den 9 mars 2014

Av adina andersson - 9 mars 2014 00:16

Usch.. så himla sur just nu... skrev ett inlägg på telefonen nyss, (långgggttt) och sen stängdes allt ner och nu är det borta.. orkar ju inte skriva om allt, är så jävla slut. menmen, nu när jag väl sitter här kan jag göra det ändå. 


Har ju glömt bort att berätta att för 2 veckor sen åkte jag, Niklas, Erica och Denniz till ullared och shoppade, jag hade fått pengar när jag fyllde så ville dit och spendera lite. Försökte först få med mig mama, men hon ville inte.. så fick tvinga med dom andra istället. Hittade faktiskt en hel del grejer! 


Men sen en vecka efter så ringer mamma mig och frågar, Ska vi åka till Ullared på Lördag? haha tror hon ångrade sig när hon såg att vi hade handlat en hel del, så jag ställde självklart upp och följde med henne. Var alltså där idag/igår. Hade en as mysig dag med min underbara mamma, tack för allt, love u   


Nu är jag helt slut och ska lägga mig i sängen och ta det lugnt och be min älskling massera mina fötter som arbetat hela dagen hihi, puss på er, Ha det bra!    

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards