Alla inlägg den 24 mars 2014

Av adina andersson - 24 mars 2014 21:56

Har blivit ganska dålig på att blogga igen. Men får mina tider då jag vill stänga av mig från allt och bara göra ingenting, bura in mig med min älskling och bara ha han vid min sida. Tycker min ångest har blivit bättre faktiskt, så skönt. Kommer sisådär ibland men inte lika jobbigt.

Nåväl vaknade vid 12 och var as trött och ville bara sova vidare men bestämde mig ändå för att vara vaken, mår så mycket bättre att ha en bra rutin. När Niklas gick upp käkade vi frukost sen körde vi lite zombie, var ett tag sen nu. Sen kom farmor och farfar med mina älskade vovvar. Fält kom även förbi, och nu sitter dom och spelar last of ut (online). Medans jag sitter och spelar cod helt själv, haha.
Har vart och köpt dipp så ska fixa det snart och bara mysa och spela. Ska försöka orka ta mig ut och gå och försöka få lite bilder till bloggen. Ska försöka bli mycket bättre med att ta bilder med systemkameran och lägga upp!
Om dom som läser ens är intresserade av bilder osv hehe.

Ska ut på en cigg med baby nu sen blir det gamea på, puss!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards