Alla inlägg den 27 mars 2014

Av adina andersson - 27 mars 2014 23:50

Det sägs att vissa människor är menade för varann, ibland tror jag faktiskt på det. Iallafall när det gäller vänner.
Vissa ska bara vara vänner, vissa är soulmates!
När det gäller vänskap så är det klart man bråkar, det är en del av det. Man lär sig av det. Jag tror man måste bråka för att kunna hitta varann igen. Det är bra att vara ifrån varann, även fast allt som hänt så vet man att man ska vara vänner. Det hände för en orsak, för att kunna förlåta.

Blablablabla, ibland är jag bäst på att bara prata massa, ändå ingen som fattar typ haha. Men alla mina inlägg betyder faktiskt nått, speciellt såna här inlägg. Det är saker jag vill berätta men inte vill att ni ska förstå allt, då blir mina inlägg såhär.
Men på nått sätt känns det bara rätt, känner mig glad.

GODNATT

Av adina andersson - 27 mars 2014 18:07

Somnade när hundarna hade kommit och vaknade runt 12, var bara att gå upp och göra sig i ordning, sen åkte vi till arbetsförmedlingen, hade tänkt skriva in mig men skulle ta 2 timmar så skippade det idag med tanke på hundarna.

Och för första gången på typ 1 år hade jag mitt hår utsläppt idag, det har faktiskt växt en hel del! Nu ska jag träffa majsan och hennes nya vovve, pusss!

Av adina andersson - 27 mars 2014 06:32

Hejjj!
Klockan är ganska mycket och har tyvärr inte sovit... Jag har helt fastnat för gta 5.. Så har settat och spelat det hela natten, Niklas och fält sitter också och spelar. Vi har inprencip lanat i mer än en vecka. Fält sover även över här lite titt som tätt, men det är trevligt! Har ju inte så mycket annat för oss om dagarna så.

Snart kommer iaf pappa med båda chippen och brorsan, har glömt att berättat att farmor och farfar är i Barcelona och vi ska ha dom hela veckan, hur mysigt som helst! (Eller har jag berättat det?) haha.
Så vi tänkte väl sova när dom kommer hit, dom är ändå så trötta på mornarna så det är bara skönt!
Klockan 2 ska vi alla till arbetsförmedlingen, Niklas ska fixa nått, vet inte vad haha.. Och jag och fält ska skriva in oss, lika bra så man kan få pengar!

Nu kommer hundarna så måste springa ut, puss!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards