Alla inlägg den 4 april 2014

Av adina andersson - 4 april 2014 00:14

Har inte alls lust till att blogga, delvis för att jag har inga bilder att lägga upp och för det andra har jag inget att skriva typ... Måste bli bättre med att ta bilder med systemkameran!

Brorsan sov hos oss inatt eftersom jag var på valpkurs med han igår och skulle ha han idag också. Kursen gick väl bra, han är ju så himla trög men gick ändå hyffsat bra. Lärda han att få ögon kontakt, men han är ju så okoncentrerad.. Speciellt med andra hundar omkring sig, men han skällde inte så mycket som jag trodde. Tränade också på att få hans uppmärksamhet med en leksak och han älskar att leka så det gick faktiskt bra!

Idag så vaknade vi sent, brorsan ville bara sova haha. Åkte förbi mamma på jobbet och sa hejdå till henne eftersom hon åker utomlands. Sen svängde vi förbi arken zoo och köpte ett nytt sele och halsband till brorsan som jag ska ha på kursen. Åkte sen och köpte subway, har inte ätit det på hur länge som helst. Sen kom fält förbi och han sitter och spelar och Niklas och jag kollar om alla säsonger av Game of thrones, måste nog vara en av dom bästa serierna. Väntar som fan på säsong 4 nu!
Ska försöka komma i säng tidigt ikväll, får se hur det går. Imorgon kommer brorsan och blir även en promenad med en kompis, nu ska vi fortsätta titta, pusss!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards