Alla inlägg den 13 april 2014

Av adina andersson - 13 april 2014 02:36

I fredags kom mamma hem från Lanzarote och på Arlanda hade jag bett henne köpa en body mist från VS och självklart hade hon gjort det, även en lotion och tvål och en smink väska. Har ju letat efter en smink väska hur länge som helst, och jag älskar den!
Fick även en liten rosa hello Kitty nessesär, (ni som känner mig vet att jag alltid älskar hello Kitty), och badbomber!
Tack älskade mamma <3

Och när vi var där så bokade vi även vår resa vi ska göra. Jag, Niklas, Erica och Denniz ska åka till Tyskland på torsdag. Vi bilar ner på kvällen, och chekar in direkt på hotellet och sen direkt till heidepark, som är en stor nöjespark. Kommer blir grymt! Och vi kör en tvådagars, sen på söndag blir det lite shopping och alkohol inhandling. Så jävla skönt att komma bort ett tag, och älskar bergochdalbanor så vi kommer ha så jävla kul! Och eftersom varken jag eller Niklas har pengar så måste jag tacka farmor, farmor och mormor som bidrar till resan!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards