Alla inlägg den 17 april 2014

Av adina andersson - 17 april 2014 18:03

Nu ska vi hem till mig och sen bär det av till Tyskland, såå vi hörs! 

här får ni några bilder när jag försöker få en bra hoppbild.. lyckades inte så bra, hehe. pussssss

     

Av adina andersson - 17 april 2014 12:56

Mamma hämtade mig vid halv 11 och så åkte vi ner till stan och gick till arbetsförmedlingen för att skriva in mig, satt där ett tag och pratade sen gick vi och käkade på ming. Efter det skjutsade hon tillbaka mig till Niklas och nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem. När han kommer ska vi väl packa klart allt och fixa och dona så vi inte glömmer nått. Ska även åka förbi arken zoo tänkte vi och köpa ben till mina vovvar. 

Annars så ska jag nog inte göra så mycket, bara förbereda inför ikväll då vi ska åka. jaja, här har ni några misslyckade bilder jag försökte ta på mig själv idag haha.. Det är lättare när man har Niklas som kan fota så man inte behöver stapla massa grejer för att få upp kameran. nog om det, puss så länge!   

        


Av adina andersson - 17 april 2014 02:24

Niklas Zetterlund

Jag har vetat vem Niklas var redan för flera år sen. Han gick på samma skola som mig, både tunafors och odlarskolan. Visste även vem han var för han gick i min systers klass och dom umgicks en del. Jag började umgås med några och på det sättet fick vi kontakt. Inte så jätte bra kontakt men vi var ändå vänner. Jag och Maja hörde av oss till honom ibland för att prata, (som dom flesta vet beter vi oss allmänt jobbigt tillsammans, haha) så hon och jag var liksom inga han ville umgås med. Vi var bara jobbiga mot honom, och det kan jag faktiskt hålla med om. Så vi förstod ju att han inte ville prata så mycket med oss. Men ibland gick han med på att ses och om inte så gjorde vi det, haha. Tillslut var det något som gjorde att jag fick en inställning att jag skulle ha han någon gång. Jag hade ju alltid tyckt han var snygg och så, så varför inte? Men vart väl inte till så många försök, han ville ändå inte ses.. Tillslut fick vi nog och lurade honom för att han skulle träffa oss, och då gick det tamefan bra, haha. Och efter det så fortsatte vi bara prata, först var det sakt att det inte skulle bli något seriöst. Och det gjorde mig ingenting för jag trodde att jag aldrig skulle kunna bli kär och älska någon igen. Men så fel jag hade, bara när han pussade mig vart jag knäsvag, och hur ofta känner man så? Jag ville ju såklart berätta att jag tyckte om han mer än som vän, men fick aldrig tillfälle så lät det vara och var bara glad att få vara med honom och kramas. Sen den 11 februari så vart det att vi båda kom ut med våra känslor, och gud så glad jag var att han kände det samma. Så vi bestämde att vi skulle ge förhållande en chans. Och idag har vi vart tillsammans över ett år, och jag är så glad att jag har han. I mina svåra stunder ställer han alltid upp till 100%, och hans pussar värmer i hjärtat. Jag hoppas att vi får flera år tillsammans och att jag någon dag har familj med denna kille.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta<3

Av adina andersson - 17 april 2014 02:04

Ligger i sängen med älskling sovandes bredvid mig, själv så spelar jag lite på telefonen och kollar tv i mellan.

Idag var jag på kurs med brorsan, gick otroligt bra! Det är så mycket roligare när han är villig och vill lyssna. Tränade ögonkontakt som han har blivit jätte duktig på och så tränade vi kommando med leksak och han var grym. Trodde aldrig det skulle gå såhär bra eftersom han varken kan ligga eller tass än.. Men annat är han bra på, som tur är.
Har även bestämt att i höst ska jag gå en kurs med chippen, kommer nog bli as kul.

Nog om det. Imorgon kommer mamma och hämtar mig här och då ska vi ner till stan och luncha sen ska jag förbi arbetsförmedlingen, usch så trist.. Men sen på kvällen så ska vi till Tyskland, yeey!! Åker vid 8 på kvällen så jag kommer nog somna gott i bilen. Skönt att inte behöva köra faktiskt.
Nu ska jag forsätta spela och sen försöka sova, pusss

mina fina killar<3

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards