Alla inlägg den 16 april 2014

Av adina andersson - 16 april 2014 04:47

Ligger i sängen och kan verkligen inte somna, jätte jobbigt :/ skulle verkligen behöva sova lite.

Jaja, idag vaknade jag ganska sent, tog mig ett bad med badbomb, salt, olja och ansiktsmask och självklart hårinpackning. Hur underbart som helst, terapi!
Sen kom Niklas hem och vi började laga mat, var faktiskt riktigt gott. Sen har vi inte gjort så mycket mer.

Mamma kommer väl med brorsan om några timmar, sen ska jag försöka ta mig till arbetsförmedlingen idag eller imorgon, får se. Är helt död på mornarna, men det är pågrundav en viss grej.
Längtar verkligen till torsdag nu, ska bli så skönt att åka iväg, jag ser inte fram emot 10 timmar i bil och båt.. Men det lönar sig när man kommer fram! Nu ska jag krama om min älskling och försöka sova, puss!

ps. Jag ska bli bättre med systemkameran, kommer bli det i sommar när det är roligare att fota ute. Och kommer förmodligen ha med den till Tyskland så jag kan fota i parken!

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards