Alla inlägg under mars 2014

Av adina andersson - 4 mars 2014 23:47

Helluu,

Vaknade hyfsat tidigt idag, skönt! Niklas har ju köpt oss en väckarklocka som heter sonic bomb, den pipper hyfsat högt och så blinkar den och så har man en grej liggandes under madrassen så hela sängen skakar, så man vaknar ju iallafall!

Jaja, idag har väl inte hänt så mycket, när vi gick upp vart det att spela lite och ta det lugnt. Sen mot kvällen åkte vi hem till mig och hämtade brorsan och när vi kom hem till Niklas så var det semla dags. Niklas mamma gör egna semlor, dom är gudomliga! Så får man välja exakt hur man vill ha den, jag tar bara brödet och grädden såklart, tycker inte alls om mandelmassa, ujjääkk.

Nu ligger brorsan och sover, Niklas spelar och jag sitter i sängen och gör inte alls mycket, ska spela nått heartstone game sen blir det ut och möta fält på en cigg och snacka lite skit, trevligt. Godnatt på er :*

Av adina andersson - 2 mars 2014 22:01

Hejjjj,
Har inte alls lust till att blogga idag, har för mycket ångest känner jag. Men tänkte att jag ändå kan slänga upp ett inlägg iaf, men har inte speciellt mycket att skriva om..
Har inte gjort ett skit idag och tänker inte göra det heller, ska kolla på tv och ta det lugnt. Ha det bra!

Av adina andersson - 1 mars 2014 18:37

Hejsan, 

Hade ni en bra fredag? Det hade iaf jag. Gjorde inge speciellt, niklas familj hade lagat tacos så det blev inte att gå ut och käka, fast tacos är ju nästan lika gott! Ska nog försöka minska på att äta ute.. eftersom man inte har någon inkomst. Fast jag vet ju själv att jag verkligen inte kan sluta äta ute, haha. 


Nåväl, när vi hade käkat åkte vi och skjutsade fält till en fest och sen åkte vi vidare hem till mig. Gjorde inte så mycket hos mig, åkte mest dit för att träffa min familj och mina underbara hundar. Vi satt bara och tog det lugnt och drack te. Sen rörde vi oss in till stan och åkte förbi nylund en snabbis och sen hem till niklas och spela. Jag vart sjukt trött efter ett tag och låg och halv sov tills älskling kom och la sig bredvid! 


 

Bild från igår, har på mig min nya skinjacka från ullared och även byxorna är därifrån. 


Nu ska jag lägga mig och kolla tv och bara ta det lugnt, idag händer inget speciellt, idag ska bli en slapp dag. Ha det bäst, puss

Av adina andersson - 1 mars 2014 02:01

Jag har funnit nått jag aldrig vill släppa, jag har funnit nått som ger mig all kärlek, jag har funnit nått som aldrig kommer lämna mitt hjärta.
Jag kan lita på dig till 100% och det känns så jävla bra, jag vet exakt vart jag har dig och ingenting kan förstöra det.
Du har ställt upp så himla mycket för mig, även under mina utbrott, det finns ingen så fin som du! Jag älskar dig otroligt mycket min fina pojkvän <3

Presentation


Heter Adina Andersson och är 19 år. Hoppat av skolan och bor hos min pojkvän Niklas. Bloggar om vardagen och lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards